مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 20:002023-11-26اقتصادي

معاون استاندار آذربایجان غربی: مصوبات یکشنبه های تولید موجب افزایش اشتغال شده است


معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: تاکنون 364 مصوبه و در حدود 78درصد از مصوبات رفع موانع بخش صنعت استان در قالب یکشنبه های حمایت از تولید اجرایی شده موجب رشد اشتغال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، جواد کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی آذربایحان غربی اظهار داشت: تاکنون 364 مصوبه و در حدود 78 درصد از مصوبات رفع موانع بخش صنعت استان در قالب یکشنبه های حمایت از تولید اجرایی شده که موجب رشد اشتغال در جامعه شده است.

وی افزود: بسیاری از مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی طی مصوبات اجرایی رفع شده یا درحال پیگیری هستیم.

 کرمی با بیان اینکه تاکنون از 95 یکشنبه حمایت از تولید برگزار شده است افزود: بر اساس 93 یکشنبه ثبت شده و پس از تفکیک مصوبات عمومی از اختصاصی، 473 مصوبه در خصوص رفع موانع این واحدها ثبت شده که رقم قابل توجهی به شمار می رود.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به جزییات مصوبات گفت: 149 مصوبه از تمامی مصوبات مربوط به حوزه بانکی است که عملیاتی شدن آن نیز حائز شرایط خاص است و از این رو 103 مورد در قالب 69 درصد اجرایی شده و مابقی در دست اقدام است.

وی با اشاره به مصوبات حوزه دستگاه های اجرایی نیز عنوان داشت: 324 مصوبه از مصوبات کل نیز مربوط به حوزه دستگاه های اجرایی و نهادهای خدمات ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار آذربایجان غربی: مصوبات یکشنبه های تولید موجب افزایش اشتغال شده است

معاون استاندار آذربایجان غربی: مصوبات یکشنبه های تولید موجب افزایش اشتغال شده است