مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 09:552023-11-23اجتماعي

کلان پروژه هایی برای مدیریت ترافیک سنندج اجرا می شود


برای مدیریت ترافیک شهر سنندج کلان پروژه هایی تعریف شده و در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج سیدانور رشیدی در شورای ترافیک استان کردستان اظهار کرد: برای کاهش تصادفات و مدیریت ترافیک شهر سنندج از تمامی امکانات استفاده می کنیم و به همین منظور برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت برای مدیریت ترافیک در سطح شهر انجام شده و چندین کلان پروژه هم تعریف و در حال اجراست.

وی تصریح کرد: در حوزه حمل و نقل هوشمند در سنندج هم بیش از 110 پایه دوربین اجرا شده و در 18 نقطه حادثه خیز آن در حال نصب دوربین هستیم.

شهردار سنندج عنوان کرد: از 26 نقطه حادثه خیز استان، 7 نقطه آن در شهر سنندج است که تاکنون 3 نقطه آن رفع شده و 4 نقطه دیگر هم به زودی رفع می شود.

رشیدی به اجرای طرح ساماندهی وانت های میوه فروش در شهر سنندج گریزی زد و گفت: این طرح در سال گذشته به عنوان طرح بسیار موفق اجرا شد اما در ادامه به دلایل اجتماعی استمرار آن به تعویق افتاد.

  وی افزود: برنامه ریزی لازم برای اجرای دوباره این طرح با پایلوت بهاران شروع شده و به مابقی نقاط شهر هم تسری پیدا خواهد کرد.

وی خواستار همراهی و همکاری بخش های مختلف برای اجرای کامل طرح ساماندهی وانت بارهای میوه فروش در سطح شهر شد و از همراهی رسانه ها به ویژه شبکه استانی تقدیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلان پروژه هایی برای مدیریت ترافیک سنندج اجرا می شود

کلان پروژه هایی برای مدیریت ترافیک سنندج اجرا می شود