مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 09:452023-11-22بين الملل

صهیونیست ها در مسیر نیستی


می توان با قاطعیت گفت که پذیرش آتش بس از سوی اشغالگران صهیونیست یعنی ورود به دالانی تاریک و سیاه و ظلمانی و حرکت سریع اسراییل در مسیر نابودی کامل.

- فارس پلاس؛ ​​​​​​​جعفر قنادباشی در یادداشتی نوشت: پس ازحدود شش هفته ازجنایات اسراییل در غزه، کشورهای میانجی به ویژه قطر از توافق آتش بس میان حماس و رژیم صهیونیستی خبر داده اند.

تن دادن صهیونیست ها به آتش بس همان برنامه ای است که طی حدود 18سال گذشته از سوی اسراییلی ها در جنایاتی که علیه غزه داشته اند به اجرا درآمده است.

برهمین اساس بود که از ابتدای دور جدید جنایات صهیونیست ها نیز حماس و تمام تحلیلگران بین المللی معتقد بودند این بار هم رژیم صهیونیستی با وجود همه تبلیغات و تلاش های مذبوحانه ای که دارد، به نقطه زیر صفر که خفت بارترین نقطه است خواهد رسید و مجبور خواهد شد آتش بس را بپذیرد.

البته این بار اشغالگران صهیونیست در حالی آتش بس را می پذیرند و در واقع، پیشنهاددهنده و درخواست کننده آن هستند که بیش از هر زمان دیگری، آرزوهای خود را بر باد رفته می بینند.

صهیونیست ها در دهه های گذشته تلاش زیادی برای پنهان کردن جنایات خود انجام داده بودند تا بتوانند ضمن کسب مشروعیت بین المللی، پروژه عادی سازی روابط با دیگر کشورها را پیش ببرند اما جنایات چند هفته اخیر تمام این تلاش ها را به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها در مسیر نیستی

صهیونیست ها در مسیر نیستی