مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 17:452023-12-18ورزشي

راه حل عجیب پرسپولیس برای کنار زدن اولیایی!


باشگاه پرسپولیس در تلاش است با ایجاد محکومیت کیفری برای کاظم اولایی مانع ادامه فعالیت او شود! - جی پلاس؛ پس از اظهارات اولیایی مبنی بر این که پرسپولیس با جعل توانسته مجوز حضور در آسیا را کسب کند باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای شدیدا علیه او موضع گرفت.

پرسپولیس در این بیانیه مدعی شده با توجه به این که قانون منع بکارگیری بازنشستگان جلوی ادامه فعالیت اولیایی را نگرفته، قصد دارد با شکایت و ثبت سوپیشینه برای اولیایی مانع از ادامه فعالیت او شود! در این اطلاعیه چنین آمده است؛ عضو پیشین کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای فوتبال ایران، بار دیگر اظهارات خلاف واقعی را مطرح کرده اند که نتیجه ای جز به اشتباه افتادن افکار عمومی و رسانه ها ندارد.

متاسفانه این رویه ایشان توقف ناپذیر به نظر می رسد و البته با توجه به مکتب فوتبالی که تحت تاثیر آن قرار دارند، شاید این نکته عجیبی نباشد ولی وضعیت کنونی دیگر خارج از تحمل است و از این رو به خواست هواداران پرسپولیس و در جهت منافع فوتبال کشورمان این بار موضوع از طریق مراجع قضایی دنبال خواهد شد.

همچنین این سوال مطرح است که آقای اولیایی! خسته نشدید از این همه ادعای تکراری و کذب و طرح چندباره آن ها؟ احتمالا فراموش کرده اید در مقطع زمانی که شما این همه روی آن اصرار دارید برخلاف آن چه مطرح کردید باشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل عجیب پرسپولیس برای کنار زدن اولیایی!

راه حل عجیب پرسپولیس برای کنار زدن اولیایی!