مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-03سياسي

ناامیدسازی مردم از اهداف اصلی دشمن است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: یکی از نقاط ثقل و هدف دشمن، ناامیدسازی و بی ارزش نشان دادن اقدامات جمهوری اسلامی و نظام اسلامی است و اینکه بگوید نظام جمهوری اسلامی کاری نکرده است.

- ایسنا/مرکزی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: یکی از نقاط ثقل و هدف دشمن، ناامیدسازی و بی ارزش نشان دادن اقدامات جمهوری اسلامی و نظام اسلامی است و اینکه بگوید نظام جمهوری اسلامی کاری نکرده است.

حجت الاسلام محمدحسین موسی پور 12 آذر در نشست هم اندیشی با علما و روحانیون استان مرکزی اظهار کرد: جمهوری اسلامی علیرغم مشکلات و کمبودها و نارسایی ها در طول سال های پس از پیروزی انقلاب و با اینکه در طول این سال ها در شرایط عادی نبوده و همیشه درگیر مقابله با نقشه های استکبار بوده اما حرف های زیادی برای گفتن دارد و در اوج اقتدار است.

این نظام دینی به رهبری ولایت فقیه کارنامه درخشانی دارد و توفیقات آن روز به روز در حال افزایش است.

وی افزود: یکی از نقاط ثقل و هدف دشمن ناامیدسازی و بی ارزش نشان دادن اقدامات جمهوری اسلامی و نظام اسلامی است و اینکه بگوید نظام جمهوری اسلامی کاری نکرده تا کم کم روحانیون را دچار انفعال کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: دچار انفعال شدن خطر بزرگی است و روحانیون که طلایه داران انقلاب هستند نب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناامیدسازی مردم از اهداف اصلی دشمن است

ناامیدسازی مردم از اهداف اصلی دشمن است