مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 10:552023-11-26سياسي

تفکر بسیجی گفتمان غالب ملت های آزاده دنیا شده است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: تفکر بسیجی به گفتمان غالب در بین ملت های آزاده دنیا تبدیل شده و خواب مستکبران عالم را آشفته نموده است.

- حجت الاسلام سیدمحمد سادات در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج به مناسبت پنجم آذرماه سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین، ضمن تبریک این روز تاریخی، اظهار کرد: این روز یکی از درخشان ترین برگ های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی است که حضرت امام خمینی(ره) فرمان تاسیس آن را به عنوان مدرسه عشق و مکتب مجاهدان و محل پرورش انسان های آزاده و نستوه که بدون هیچ چشمداشت مادی به جهت کسب رضایت الهی و تحقق آرمان های بلند مکتب اسلام تلاش می نمایند، صادر کردند.

وی افزود: اینک این شجره طیبه پس از گذشت 44 سال به در ختی تنومند تبدیل شده و به عنوان موتور پیشران انقلاب، اعتلای نظام مقدس اسلامی را در عرصه های مختلف در سطح عالم رقم زده است.

  سادات اذعان کرد: اگر هیمنه رژیم پوشالی و جعلی صهیونیستی در دنیا توسط جبهه مقامت فلسطین درهم شکسته شده است و آمریکای جنایتکار علی رغم صرف میلیاردها دلار در منطقه خاورمیانه و کشورهایی  نظیر عراق و افغانستان فرار را بر قرار ترجیح می دهد،  به جهت گسترش تفکر بسیجی در منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیجی گفتمان غالب ملت های آزاده دنیا شده است

تفکر بسیجی گفتمان غالب ملت های آزاده دنیا شده است