مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 01:352023-12-09سياسي

روایت امیرعبداللهیان از حضورش در جمع دانشجویان دانشگاه تهران


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: عنصر دانشگاه و جنبش دانشجویی همواره در تحولات داخلی و خارجی کشور موثر بوده است؛ از این جهت ارتباط مستمر با نخبگان و پاسخ به مطالبات و دغدغه های اقشار مختلف دانشگاهی می تواند راهگشای بسیاری از چالش های جامعه باشد.

- وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: عنصر دانشگاه و جنبش دانشجویی همواره در تحولات داخلی و خارجی کشور موثر بوده است؛ از این جهت ارتباط مستمر با نخبگان و پاسخ به مطالبات و دغدغه های اقشار مختلف دانشگاهی می تواند راهگشای بسیاری از چالش های جامعه باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان که روز شنبه، 18 آذر به مناسبت روز دانشجو در دانشکده فنی دانشگاه تهران در جمع دانشجویان حضور پیدا کرده و ضمن سخنرانی به برخی از سؤالات آن ها پاسخ داده بود، در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت: به مناسبت روز دانشجو، در دانشگاه تهران به گپ و گفت وگو با دانشجویان در خصوص آخرین مسائل سیاست خارجی کشورمان نشستیم.

عمده سؤالاتی که توسط دانشجویان محترم مطرح شد، پیرامون سیاست های منطقه ای و بین المللی کشور، سرنوشت برجام، حمایت از مقاومت، توانمندی ها در دیپلماسی اقتصادی، نحوه انتخاب سفرا و روابط با همسایگان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت امیرعبداللهیان از حضورش در جمع دانشجویان دانشگاه تهران

روایت امیرعبداللهیان از حضورش در جمع دانشجویان دانشگاه تهران