مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:402023-11-27حوادث

پسر گمشده «کلاهبردار» شرکت هرمی بود


رییس پلیس آگاهی پایتخت امروز دوشنبه از دستگیری اعضای یک شرکت هرمی خبر داد و گفت: یکی از دستگیرشدگان، پسر گمشده ای بود که در قالب گروگانگیری از خانواده اش 70 میلیون تومان اخاذی شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس ، امروز دوشنبه 6 آذرماه 1402، رییس پلیس آگاهی پایتخت سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی از دستگیری 14 نفر از کلاهبرداران یک شرکت هرمی در سطح شهر تهران خبر داد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: در پی وصول خبری مبنی بر فقدان یک نوجوان 20 ساله در تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی تحقیقات از اقوام درجه یک فرد جوان فقدانی دریافتند که این جوان چندی پیش از گم شدن، از خانواده خود درخواست مبلغی بالغ بر 100 میلیون تومان داشته است، اما خانواده وی به دلیل کمبود بودجه نتوانستند نیاز وی را برطرف کنند و این جوان از خانه بیرون رفته و بازنگشته است تا اینکه یک روز پس از آن تلفنی ناشناس با آنان تماس گرفته و گفتند پسرشان در دست آنان گروگان است و در ازای دریافت 70 میلیون تومان وی را آزاد می کنند که در ادامه به هر زحمتی که بود مبلغ درخواستی را مهیا و به گروگانگیرها واریز کردند اما باز هم خبری از بازگشت فرزندشان نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسر گمشده «کلاهبردار» شرکت هرمی بود

پسر گمشده «کلاهبردار» شرکت هرمی بود