مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 14:002023-12-18فرهنگي

کنگره بزرگداشت «ماموستا ملا عبدالله باشماق» در دهگلان برگزار می شود


معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از برگزاری کنگره بزرگداشت «ملا عبدالله باشماق» در دهگلان خبر داد و گفت: ماموستا ملاعبدالله باشماق یکی از چهره های شاخص در حوزه علوم دینی و فلسفی استان کردستان است.

- کنگره بزرگداشت ماموستا ملا عبدالله باشماق در دهگلان برگزار می شود ایسنا/کردستان معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از برگزاری کنگره بزرگداشت ملا عبدالله باشماق در دهگلان خبر داد و گفت: ماموستا ملاعبدالله باشماق یکی از چهره های شاخص در حوزه علوم دینی و فلسفی استان کردستان است.

عیسی فلاحی، 27 آذر در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: در سفر مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به دهگلان و بنا به درخواست اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان برگزاری کنگره بزرگداشت ماموستا ملا عبدالله باشماق در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

وی با اشاره به مصوب شدن برگزاری کنگره و انجام کارهای مقدماتی برگزاری آن افزود: در این راستا فراخوان برگزاری این کنگره برای اطلاع رسانی بیشتر در سطح استان کردستان منتشر شد.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این کنگره را 30 دی ماه اعلام و بیان کرد: اختتامیه این کنگره 15 بهمن ماه در ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره بزرگداشت «ماموستا ملا عبدالله باشماق» در دهگلان برگزار می شود

کنگره بزرگداشت «ماموستا ملا عبدالله باشماق» در دهگلان برگزار می شود