مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 15:452023-11-22سياسي

حمایت از دانش بنیان ها موجب کاهش وابستگی به محصولات خارجی می شود


حمایت از شرکت های دانش بنیان که میزبان نخبگان علمی هستند، می تواند به تولید محصولات مبتنی بر دانش روز و فناوری های مورد نیاز کشور و صنایع منجر شده و همچنین باعث کاهش وابستگی کشور به محصولات خارجی خواهد شد.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس گفت: حمایت از شرکت های دانش بنیان که میزبان نخبگان علمی هستند، می تواند به تولید محصولات مبتنی بر دانش روز و فناوری های مورد نیاز کشور و صنایع منجر شده و همچنین باعث کاهش وابستگی کشور به محصولات خارجی خواهد شد.

سردار یدالله بوعلی امروز، اول آذرماه در دیدار با اعضای پایگاه ها و مجموعه های مردمی نخبه پرور با تاکید بر اهمیت توسعه علمی کشور، گفت: ایجاد انگیزه در نخبگان نوجوان و جوان کشور و آماده سازی زیرساخت ها برای حضور فعال آنان در عرصه علم و دانش کارویژه و انتظار اصلی از مجموعه های علمی مرتبط با بسیج است.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج علمی فارس با همکاری سایر نهادها طرح راه اندازی یک مرکز مجهز برای شرکت های دانش بنیان را در دست اجرا دارد، گفت: حمایت از شرکت های دانش بنیان که میزبان نخبگان علمی هستند و ایجاد ساختارهای حمایتی از این شرکت ها می تواند به تولید محصولات مبتنی بر دانش روز و فناوری های مورد نیاز کشور و صنایع منجر شده و همچنین باعث کاهش وابستگی کشور به محصولات خارجی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از دانش بنیان ها موجب کاهش وابستگی به محصولات خارجی می شود

حمایت از دانش بنیان ها موجب کاهش وابستگی به محصولات خارجی می شود