مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 08:102023-12-06اقتصادي

ماجرای ترور یک کارمند ساده بانک


تصور کنید کارمند بانک هستید و به دلیل هم عقیده نبودن با ایدئولوژی یک گروه خاص، در حال رفتن به محل کار، مورد اصابت گلوله اعضای آن گروه قرار می گیرید؛ - این اتفاق برای مرتضی خوانساری توسط داعشی های دهه 60 ایران رخ داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در 19 مرداد 1360 شهید مرتضی خوانساری توسط اعضای سازمان مجاهدین خلق (گروهک تروریستی منافقین) به شهادت رسید.

خوانساری کارمند ساده بانک ملی شعبه بازار بود که چهار فرزند داشت که بزرگ ترین آنها 11 ساله و فرزند آخرش هنوز به دنیا نیامده بود.

او که تنها 34 سال سن داشت، در حالی که صبح برای حضور در محل کار از خانه خارج شده بود در خاوران نارمک درست روبروی دانشگاه علم و صنعت با گلوله اعضای گروهک منافقین شهید شد.

در 20 مرداد 1360 حزب جمهوری اسلامی در بخشی از اطلاعیه خود در این زمینه نوشت: دست جنایتکار آمریکا از آستین منافقین ضدخلق بیرون آمد و یکی از رهروان راستین خط امام و انقلاب اسلامی، برادر حاج مرتضی سعیدی عضو بسیج مسجد وحدت بانک ملی و عضو صندوق قرض الحسنه مسجد الجواد (احمدیه) را به شهادت رساند.

منافقین یک گروهک تروریستی است که دستش به خون هزاران نفر از ایرانیان آلوده شده است، آن ها مردم بی‎گناه کشورمان را به شهادت رساندند و اکنون آزادانه در برخی از کشورها تردد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ترور یک کارمند ساده بانک

ماجرای ترور یک کارمند ساده بانک