مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 17:152023-12-21اجتماعي

رهاسازی یک بال باکلان در تالاب کیاکلایه


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لنگرود گفت: یک بال باکلان که توسط دوستداران طبیعت، تحویل اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان شده بود، پس از تیمار به زیستگاه طبیعی خود بازگشت.

- ایسنا/گیلان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لنگرود گفت: یک بال باکلان که توسط دوستداران طبیعت، تحویل اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان شده بود، پس از تیمار به زیستگاه طبیعی خود بازگشت.

حسین جهش با اشاره به رهاسازی یک بال باکلان در تالاب کیاکلایه لنگرود، اظهار کرد: کارشناسان این اداره پس از تیمار این باکلان و اطمینان از سلامت آن، اقدام به آزادسازی این باکلان در تالاب کیاکلایه کردند.

وی افزود: باکلان پرنده ای اجتماعی است و اغلب در دسته های کوچک و بزرگ دیده می شود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لنگرود گفت: جوجه آوری باکلان از اوایل فروردین و با تشکیل کلنی در درختزارها یا نیزارهای حاشیه پیکره های آبی آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست گیلان، وی افزود: این پرنده تک همسر است و آشیانه اش توده ای انبوه از سرشاخه ها، علف های دریایی، نی ها و سایر مواد گیاهی بوده که آن را بر لبه صخره ها، روی شاخه های خشک درختان مرتفع و یا روی نی ها بنا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی یک بال باکلان در تالاب کیاکلایه

رهاسازی یک بال باکلان در تالاب کیاکلایه