مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 19:002023-12-15سياسي

وزارت جهاد کشاورزی در تنظیم بازار ناکارآمد است


اینکه جهاد کشاورزی هم باید در جهت رشد تولید در بخش کشاورزی و دامداری برنامه ریزی کند و از حقوق تولید کننده دفاع کند و هم بر بازار نظارت کند و از حقوق مصرف کننده دفاع کند شدنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، حجت الاسلام علی حیدر حیدرخواه امام جمعه قلعه رییسی در خطبه های نماز جمعه این شهر با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی عنوان کرد: ایام فاطمیه و عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین فرصت برای شناخت اهل بیت و سیره و سبک زندگی آنها وابراز و اعلام محبت و مودت به آنهاست و محبت و مودت واقعی به اهل بیت در تبعیت و اطاعت از آنهاست.

وی افزود: مجلس روضه و عزاداری اهل بیت علیهم السلام امن ترین پناهگاه برای جوانان در مقابل فتنه هایی است که همچون شب تار هجوم آورده اند.

حیدرخواه با تشکر از دانش آموزان مدیران و معلمین مدارس متوسطه دوم که میزبان و مجری جمعه بودند بیان کرد: نماز جمعه به عنوان قرارگاه بصیرت و تقوا بهترین ظرفیت برای فرهنگیان و دانش آموزان عزیزی است که هم می خواهند در مسیر تهذیب و تحصیل موفق باشند و هم دغدغه پیشرفت اتحاد و همدلی جامعه را دارند.

حیدرخواه به مساله غزه هم اشاره و یادآور شد: از ابتدای حملات رژیم صهیونیستی بیش از 3700 دانش آموز و 209 معلم به شهادت رسیده که عامل همه این جنایت ها آمریکاست که با وتوی قطعنامه شورای امنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت جهاد کشاورزی در تنظیم بازار ناکارآمد است

وزارت جهاد کشاورزی در تنظیم بازار ناکارآمد است