مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 21:552023-12-12بين الملل

هشدار امیرعبداللهیان در مورد طرح های سیاسی آمریکا برای مرحله پس از جنگ در غزه


آمریکا به دنبال طرح های سیاسی برای مرحله پس از جنگ به منظور جبران شکست رژیم صهیونیستی است که لازم است کشورهای اسلامی نسبت به آن هشیار باشند.

- وزیر خارجه گفت: آمریکا به دنبال طرح های سیاسی برای مرحله پس از جنگ به منظور جبران شکست رژیم صهیونیستی است که لازم است کشورهای اسلامی نسبت به آن هشیار باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در اجلاس مجمع جهانی پناهندگان به ژنو سفر کرده است، در محل اقامت خود با نبیل عمار وزیر امور خارجه تونس دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان از روابط خوب ایران و تونس اظهار خرسندی کرد و گفت: روابط سیاسی دو کشور در سطح بالایی قرار دارد و برای ما مهم است که روابط دو کشور در همه زمینه ها از جمله اقتصادی، تجاری، علمی، فناوری و کردشگری افزایش یابد.

وی از مواضع حکیمانه و درست تونس درخصوص فلسطین قدردانی کرد و با اشاره حمایت پایدار و مؤثر جمهوری اسلامی ایران از فلسطین، بر ضرورت حمایت قاطع کشورهای اسلامی از ملت فلسطین در مقابل جنایات جنگی و حملات وحشیانه جاری رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه غربی تاکید کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره ضربه حیثیتی رژیم صهیونیستی در 7 اکتبر و عدم تحقق هرگونه دستاوردی برغم جنایات جنگی وحشیانه دو ماهه اخیر علیه شهروندان فلسطین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار امیرعبداللهیان در مورد طرح های سیاسی آمریکا برای مرحله پس از جنگ در غزه

هشدار امیرعبداللهیان در مورد طرح های سیاسی آمریکا برای مرحله پس از جنگ در غزه