مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 13:162023-11-28فرهنگي

مراسم وداع با پیکر مرحومه معصومی در رشت برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مراسم وداع با پیکر بانوی هنرمند گیلانی مرحومه پروانه معصومی با حضور هنرمندان گیلانی و مردم هنردوست گیلان در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار شد.

 زنجیره ارتباط مادرم با گیلان و ایران را محکم خواهم کرد در ابتدای این مراسم نیما معصومی فرزنده مرحومه با اشاره به اینکه مادر پس از فیلم غریبه و مه بهرام بیضایی گیلان را برای زندگی برگزید، اظهار کرد: مادر هم عاشق طبیعت گیلان، هم زندگی در روستا و هم دوستدار مردم صمیمی و خونگرم این خطه بود.

وی با تأکید بر اینکه پروانه معصومی واقعا به مردم گیلان عشق می ورزید، بیان کرد:  خاضعانه و متواضعانه قدردان همه دوستداران مرحومه پروانه معصومی هستم و زنجیره ارتباط مادرم با گیلان و ایران را محکم خواهم کرد.

فرزند مرحومه معصومی از حضور مردم گیلان در هوای بارانی در مراسم وداع با پیکر مادرش تشکر کرد و گفت: عشق مادرم به مردم به خصوص مردم گیلان امروز با حضور پرشور مردم در مراسم بدرقه پیکرش تجلی پیدا کرد.

احداث یادمان زنده یاد پروانه معصومی در تالار مرکزی رشت اسدالله عباسی استاندار گیلانی نیز در این مراسم با اشاره به نقش مادرانه مرحومه معصومی به عنوان یک هنرمند اصیل اظهار کرد: زنده یاد معصومی سال های سال عاشقانه در گیلان زندگی کرد و در کنار مردم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم وداع با پیکر مرحومه معصومی در رشت برگزار شد

مراسم وداع با پیکر مرحومه معصومی در رشت برگزار شد