مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 09:002023-12-05سياسي

افتتاح اولین مرکز تولید و توزیع البسه ایرانی و اسلامی در پردیس


اولین مجموعه تولید و توزیع البسه ایرانی و اسلامی در مرکز شهر پردیس راه اندازی شد و به زودی این این مجموعه در فاز های هشت و 11 نیز افتتاح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، مراسم افتتاح اولین مرکز توزیع البسه ایرانی و اسلامی یاس فاطمی(س) در فاز3 پردیس با حضور سرهنگ ابراهیم گرمابدری فرمانده سپاه شهرستان پردیس برگزار شد.

سرهنگ ابراهیم گرمابدری فرمانده سپاه شهرستان پردیس درحاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار فارس در پردیس درخصوص این مراسم، اظهار کرد: دغدغه بسیاری از شهروندان پردیس و مردم متدین این شهرستان در دسترس بودن البسه اسلامی بود.

وی گفت: یکی از برنامه ها و مصوبات قرارگاه فرهنگ عمومی شهرستان پردیس در دسترس قرار دادن البسه ایرانی و اسلامی بود تا این اجناس با کیفیت و قیمتی مناسب در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس افزود: با برنامه ریزی هایی که صورت گرفت در حوزه طراحی، تولید و عرضه محصولات عفاف و حجاب، بستری توسط سپاه شهرستان پردیس فراهم شد تا بتوانیم دغدغه شهروندان را تا حدودی در حوزه ملزومات حفظ حجاب در این شهرستان از بین ببریم.

گرمابدری تاکید کرد: اولین مرکز و مجموعه البسه اسلامی در مرکز شهر پردیس راه اندازی شد و به زودی این مراکز در فاز های هشت و 11 نیز افتتاح میشود تا این خدمات به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین مرکز تولید و توزیع البسه ایرانی و اسلامی در پردیس

افتتاح اولین مرکز تولید و توزیع البسه ایرانی و اسلامی در پردیس