مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 19:252023-12-19اقتصادي

افزایش ظرفیت نگهداری کالای اساسی در بنادر با ساخت سیلوهای جدید


معاون بندری سازمان بنادر و دریانوردی امروز گفت: از چالش های اساسی در حوزه کالاهای اساسی، کمبود ظرفیت نگهداری بود که تغییر رویکرد در سلامت کالای اساسی با ظرفیت سازی ساخت سیلو در دستور کار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، جلیل اسلامی معاون بندری سازمان بنادر و دریانوردی امشب در همایش توسعه دریامحور که به مناسبت هفته حمل و نقل برگزار شد، اظهار داشت: در 2 سال اخیر 500 میلیون تن کالا در بنادر کشور تخلیه و بارگیری شد.

وی اضافه کرد: در بنادر کوچک که ماهیت مردمی دارد، وظایف متعددی بر عهده داریم که ساماندهی، برون سپاری و تجهیز این بنادر را در دستور کار قرار داده ایم.

معاون سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در حوزه کالای اساسی از چالش های اساسی کمبود ظرفیت بود که تغییر رویکرد مهم در سلامت کالای اساسی با ظرفیت سازی ساخت سیلو در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: این رویکرد جدید با همت بخش خصوصی شکل توسعه یافته ای در بنادر کشور یافته است و ظرفیت در جای 2 میلیون تنی را فقط برای سیلو خواهیم داشت.

معاون بندری سازمان بنادر و دریانوردی اضافه کرد: مشارکت خارجی در قرارداد تجهیز بنادر داریم که قراردادهای آن امشب امضا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت نگهداری کالای اساسی در بنادر با ساخت سیلوهای جدید

افزایش ظرفیت نگهداری کالای اساسی در بنادر با ساخت سیلوهای جدید