مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-03فرهنگي

درنگی در کتاب «ماجراجو در اصفهان»


«ماجراجو در اصفهان» کتابی است که در خانه و سفر می توان آن را در دست گرفت، دم دستی و جمع وجور است، خواندنش دشوار نیست و در عین حال می توان با آن به دهلیزهای تاریخ اصفهان وارد شد.

- ایسنا/اصفهان ماجراجو در اصفهان کتابی است که در خانه و سفر می توان آن را در دست گرفت، دم دستی و جمع وجور است، خواندنش دشوار نیست و در عین حال می توان با آن به دهلیزهای تاریخ اصفهان وارد شد.

مخصوصاً در سفر و برای گشت وگذار در بین بناهای پرشکوه شهر یا بیغوله های این دیار می توان ورقش زد.

اگر برای آشنایی با جاذبه های سیاحتی اصفهان در جست وجوی کتابی مبسوط هستید که نویسنده اش چندین سال برای آن وقت گذاشته و بعد هم با قلمی رنگین و سنگین آن را به جامعه فرهنگی تقدیم کرده باشد، این یادداشت به کارتان نمی آید و بهتر است دنباله اش را نخوانید.

در این نوشتار می خواهم درباره ماجراجو در اصفهان،(جاذبه های گردشگری در اصفهان) بنویسم اثری از موسی زمان زاده دربان و محمد جولایی تهرانی که این کتاب را از سوی انتشارات شکیب برای خوانندگان اهلش عرضه کرده اند.

اما خواننده اهلش چه کسی است؟ اگر کتابخوان حرفه ای نیستید و دیربه دیر کتابی را به دست می گیرید و از خواندن آثار فاخر و پرحجم خیلی زود حوصله تان سر می رود، خواننده اهل این کتاب هستید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درنگی در کتاب «ماجراجو در اصفهان»

درنگی در کتاب «ماجراجو در اصفهان»