مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 22:552023-12-19سياسي

تأسیس یک شبکه جدید در صداوسیما


شبکه سحاب گام جدیدی در برون مرزی صداوسیما به شمار می رود که در جهت ایجاد تصویر ذهنی صحیح و واقعی از ایران در اذهان مردم دنیاست.

- سحاب به عنوان شبکه تازه تأسیس صداوسیما قرار است با 24 سرویس زبانی در جهت ایجاد تصویر ذهنی صحیح و واقعی از ایران در اذهان مردم دنیا قدم بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شبکه سحاب گام جدیدی در برون مرزی صداوسیما به شمار می رود که در جهت ایجاد تصویر ذهنی صحیح و واقعی از ایران در اذهان مردم دنیاست.

در توضیحات تکمیلی راجع به ماهیت و مأموریت این شبکه آمده است: توجه به فضای مجازی و ظرفیت روایت سازی در آن در قالب های مختلف در اولویت این شبکه قرار دارد و تلاش می شود خرده پروژه ها و کلان پروژه های رسانه ای براساس اولویت های سیاستی در 24 سرویس زبانی موجود در این شبکه به فراخور، تعریف شود و به مرحله اجرا برسد.

محوریت محتوایی در این شبکه، روایت ایران در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، معرفتی، اندیشه ای، تاریخی، سیاسی، اقتصادی و حوزه پیشرفت است و حول آن مسائل منطقه و جهان نیز مورد توجه قرار دارد.

فرم ارائه محتوا در این شبکه نیز بر پایه فرم های متناسب و مرسوم وب و شبکه های اجتماعی است و در برخی زبان های دارای اولویت به سمت تلویزیون های اینترنتی و در برخی زبان ها نیز رادیوهای آنلاین یا رادیوهای فرکانسی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسیس یک شبکه جدید در صداوسیما

تأسیس یک شبکه جدید در صداوسیما