مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-10سياسي

برخی به بهانه مطالبه گری آبروی افراد را می برند


برخی کانال ها برای دشمن خوراک تولید می کنند و به بهانه مطالبه گری آبروی افراد و نظام را می برند در حالی که مطالبه گری آداب و قواعدی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سیدحسین حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه اعضای اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار داشت: قوانین موجود برای ورود به مسئله حجاب و برخورد با ناهنجاری های آن کفایت می کند.

وی از راه اندازی شعب ویژه حجاب و عفاف در دادگستری های استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در هر یک از این شعبات، قضات باتجربه ای به پرونده های حجاب و عفاف رسیدگی می کنند.

رییس کل دادگستری استان کردستان خاطرنشان کرد: اغلب بی حجابی ها مربوط به سنین زیر 18 سال است و اکثرا در مراکز انتظامی با تذکر لسانی ارشاد می شوند و برای آنها در دادگاه پرونده تشکیل نمی شود.

حسینی اظهار داشت: مواردی هم که باید برای آنها پرونده تشکیل داده شود باید بر اساس سند و ادله محکم باشد.

 رییس کل دادگستری کردستان افزود: قوانین موجود برای برخورد با بی حجابی در صنوف مختلف کفایت می کند تنها باید در مسئولان دغدغه برخورد وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه اولین معروف در ادارات، عمل به وظایف اداری است، افزود: برخی مدیران در برابر مردم یا دغدغه ندارند و یا شجاعت رویارویی با آنها را ندارند و تا زمانی که ترک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی به بهانه مطالبه گری آبروی افراد را می برند

برخی به بهانه مطالبه گری آبروی افراد را می برند