مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-11حوادث

حادثه رانندگی در سلسله چهار کشته بر جا گذاشت


انحراف به چپ و برخورد 2 دستگاه پژو 405در محور فیروزآباد سلسله منجر به مرگ چهار نفر شد.

-   به گزارش  تابناک از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ محمد زارعی روز دوشنبه اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره تصادف منجر به فوت در محور فیروزآباد، بلافاصله عوامل انتظامی، پلیس راه و دستگاه های امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور عوامل در محل مشخص شد تصادف بین 2 دستگاه خودرو پژو 405 رخ داده است که متاسفانه بر اثر شدت تصادف سه نفر در دم جان باختند و 2 نفر مجروح که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس پلیس راه انتظامی لرستان با بیان اینکه علت حادثه انحراف به چپ خودرو 405 در مسیر خرم آباد - دلفان بوده است تصریح کرد: عدم رعایت نکایت ایمنی حین رانندگی باعث بروز حوادث ناگوار و غیر قابل جبران می شود بنابراین از همه رانندگان تقاضا می شود ضمن رعایت قوانین و مقررات، توصیه های ایمنی را بطور جد رعایت کنند.

سرهنگ زارعی ضمن هشدار به رانندگان متخلف گفت: رانندگانی که حرکات مخاطره آمیز داشته باشند، پلیس ضمن توقیف وسیله نقلیه، برابر قانون با آنان برخود خواهد داشت.

بنابر اعلام اورژانس پیش بیمارستانی لرستان، یکی از مجروحان نیز در بیمارستان امام خمینی (ره) الشتر جان باخت و تعداد کشته های این تصادف به چهار نفر رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه رانندگی در سلسله چهار کشته بر جا گذاشت

حادثه رانندگی در سلسله چهار کشته بر جا گذاشت