مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 15:152023-12-11بين الملل

هشدار یونیفل درباره آغاز درگیری گسترده تر در مرزهای لبنان و اراضی اشغالی


نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در جنوب لبنان نسبت به احتمال آغاز درگیری گسترده تری میان لبنان و رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

- نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در جنوب لبنان نسبت به احتمال آغاز درگیری گسترده تری میان لبنان و رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آندریا تننتی، سخنگوی نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) در بیانیه ای اظهار کرد: پس از گذشت بیش از دو ماه از بمباران شدید در طول خط آبی میان لبنان و اسراییل احتمال بروز خطا در برآوردها افزایش یافته و امکان دارد این حملات به درگیری گسترده تری ختم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی ترکیه، تننتی گفت: روز شنبه برج مراقبت داخل پایگاه نیروهای یونیفل در نزدیکی منطقه آبل القمح در جنوب لبنان هدف حمله ای قرار گرفت که خساراتی را به ساختمان برج وارد کرد.

سخنگوی نیروهای یونیفل با اشاره به اینکه کسی در این حمله آسیب ندید، تاکید کرد که منبع شلیک به پایگاه در دست بررسی است.

او در ادامه تاکید کرد: هرگونه حمله ای به پایگاه های نیروهای یونیفل و استفاده از مناطق مجاور آنها برای انجام حملاتی از خط آبی در واقع غیرقابل قبول است چراکه حملات علیه غیرنظامیان و یا نیروهای سازمان ملل به منزله نقض قوانین بین المللی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار یونیفل درباره آغاز درگیری گسترده تر در مرزهای لبنان و اراضی اشغالی

هشدار یونیفل درباره آغاز درگیری گسترده تر در مرزهای لبنان و اراضی اشغالی