مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-19بين الملل

هک پمپ بنزین ها و مأموریت ویژه غربگرایان


در کنار تلاش جریان غربگرا برای سیاه نمایی در داخل کشور، 3 مسئله کلیدی درخصوص اختلال پمپ بنزین ها وجود دارد که در این گزارش به آن پرداخته شده است.

- فارس پلاس؛ خط ویژه - خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه لای روزنامه های داخلی و عملیات رسانه ای پایگاه های خبری رسانه های ضد انقلاب، در این رصد  برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

******* ماجرای هک پمپ بنزین ها و مأموریت ویژه غربگرایان روز گذشته برخی جایگاه های سوخت در تهران و برخی نقاط کشور برای عرضه بنزین با اختلال مواجه و عملیات سوخت رسانی برای ساعتی متوقف شد.

به گفته مقامات مسئول اختلال در 60 درصد جایگاه های عرضه بنزین صورت گرفته بود.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در پی اختلال در سوخت رسانی پمپ بنزین ها اعلام کرد که اختلال فنی در بعضی از جایگاه های عرضه سوخت کشور ناشی از توطئه معاندان برای تحت الشعاع قرار دادن رفاه و آسایش مردم، تا اطلاع ثانوی عرضه فرآورده های نفتی در جایگاه های عرضه سوخت، به صورت آفلاین انجام خواهد شد.

            بلافاصله رییس جمهور به وزیر نفت دستور داد؛ ضمن بررسی علت وقوع اختلال در عرضه سوخت در برخی جایگاه ها، به نحو مقتضی نسبت به رفع فوری اختلال پیش آمده اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هک پمپ بنزین ها و مأموریت ویژه غربگرایان

هک پمپ بنزین ها و مأموریت ویژه غربگرایان