مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 14:052023-11-24سياسي

تولید بی کیفیت ممنوع/ فرهنگ مصرف کالای ایرانی ترویج یابد


امام جمعه گرگان با بیان اینکه باید دست به دست هم دهیم تا راه تولیدکنندگان واقعی را نبندیم، افزود: مبارزه با قاچاق، تولید با کیفیت و ارزان، راه مقابله با کالاهای خارجی است.

- ایسنا/گلستان امام جمعه گرگان با بیان اینکه باید دست به دست هم دهیم تا راه تولیدکنندگان واقعی را نبندیم، افزود: مبارزه با قاچاق، تولید با کیفیت و ارزان، راه مقابله با کالاهای خارجی است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی، جمعه 3 آذرماه 1402 در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان با اشاره به سالروز تأسیس بسیج مستضعفین، اظهار کرد: رژیم طاغوت همه سرمایه های ایران را به سمت و سوی دیگر سوق می داد که امام خمینی (ره) همه آن سرمایه ها را با انقلاب تاریخی خود هدایت و پس از آن برای بهره مندی کشور استفاده کرد.

وی انسان سازی را از ویژگی های بارز امام راحل برشمرد و ادامه داد: همین ویژگی عاملی بود بر تأسیس بسیج که امام خمینی (ره) آن را با خصوصیت موقعیت شناسی و دوراندیشی خود انجام داد.

امام جمعه گرگان ایمان و علم اندوزی را از مؤلفه مهم بسیجیان عنوان کرد و افزود: بسیجی موقعیت شناس، اخلاق مدار و عاشق خدمت به کشور و کمک به عمران و آبادانی است.

وی با تأکید بر اینکه علم و دانش از نیازهای مهم کشور بوده و بسیجیان هم به دنبال این هستتد، خاطرنشان کرد: باید مدیران آینده کشور از متعهدان دارای ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بی کیفیت ممنوع/ فرهنگ مصرف کالای ایرانی ترویج یابد

تولید بی کیفیت ممنوع/ فرهنگ مصرف کالای ایرانی ترویج یابد