مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-12فرهنگي

حضور بازیگر فیلم «ارباب حلقه ها» و «بازی تاج و تخت» در تجمع حامیان فلسطین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزای دانشجو، شان بین که بیشتر بابت نقش آفرینی در سریال محبوب شبکه اچ بی اُ، «بازی تاج و تخت»، و همچنین فیلم «ارباب حلقه ها» در خاطره ها مانده است، - حضور بازیگر فیلم ارباب حلقه ها و بازی تاج و تخت در تجمع حامیان فلسطین شان بین بازیگر نقش ند استارک در فصل اول سریال بازی تاج و تخت در تجمع حامیان فلسطین در اعتراض به جنگ اسراییل علیه غزه حضور یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزای دانشجو، شان بین که بیشتر بابت نقش آفرینی در سریال محبوب شبکه اچ بی اُ، بازی تاج و تخت ، و همچنین فیلم ارباب حلقه ها در خاطره ها مانده است، در راهپیمایی حامیان مردم غزه در شهر ونکوور در کانادا حضور یافت.

شماری از بازیگران مطرح سینما از آغاز حملات بی وقفه رژیم صهیونستی به نوار محاصره شده غزه، حمایت خود را از فلسطین ابراز کرده اند.

پیشتر، سوزان ساراندون، برنده اسکار بهترین بازیگر زن برای فیلم راه رفتن مرد مرده ، در یک راهپیمایی حامیان فلسطین در نیویورک حضور یافت.

این بازیگر 77 ساله از آغاز جنگ غزه، سیاست های اسراییل را به شدت مورد انتقاد قرار داده و تجاوز رژیم صهیونستی به این منطقه ی محاصره شده را مصداق پاک سازی قومی توصیف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بازیگر فیلم «ارباب حلقه ها» و «بازی تاج و تخت» در تجمع حامیان فلسطین

حضور بازیگر فیلم «ارباب حلقه ها» و «بازی تاج و تخت» در تجمع حامیان فلسطین