مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 11:402023-11-25اجتماعي

بارقه های امید برای گشایش رشته دامپزشکی حیات وحش در دانشگاه شیراز


با توجه به تصویب نوگشایی رشته دامپزشکی حیات وحش در دانشگاه شیراز در سفر علی سلاجقه، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست به استان فارس، - ایسنا/فارس با توجه به تصویب نوگشایی رشته دامپزشکی حیات وحش در دانشگاه شیراز در سفر علی سلاجقه، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست به استان فارس، نشست هماهنگی امروز، 4 آذرماه به منظور بررسی موضوع به صورت آنلاین برگزار شد.

این نشست با حضور اکبری معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست، مدیرکل و کارشناسان دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش، موسوی، رییس مرکز آموزش و تربیت محیط بان سازمان، مدیرکل و کارشناسان حفاظت محیط زبست فارس و ریاست دانشکده دامپزشکی و جمعی از اساتید دانشگاه شیراز برگزار شد.

در این نشست با تأکید بر ضرورت تربیت نیروی متخصص در حوزه دامپزشکی حیات وحش به برخی ابهامات کارشناسان پاسخ داده شد و در ادامه فرآیند اجرایی شدن موضوع، مورد بحث قرار گرفت.

عطا پورشیرزاد، مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس در حاشیه این نشست ضرورت گشایش رشته دامپزشکی حیات وحش در دانشگاه شیراز را یادآور شد و گفت: استان فارس با برخورداری از تنوع زیستی و پهنه های وسیع طبیعت تحت مدیریت استعدادهای مناسبی برای بهره مندی از این رشته در دانشگاه شیراز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارقه های امید برای گشایش رشته دامپزشکی حیات وحش در دانشگاه شیراز

بارقه های امید برای گشایش رشته دامپزشکی حیات وحش در دانشگاه شیراز