مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 08:552023-12-06اقتصادي

اجرای 460 پروژه بدست متخصصان ایرانی در پتروپالایش اصفهان


مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان با تاکید بر استراتژی اجرای 460 پروژه در پتروپالایش اصفهان، گفت: می خواهیم تا سال 1405 به بالاترین ضریب پیچیدگی درمنطقه برسیم.

- محسن قدیری، مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهارداشت: جوانان این مرز وبوم با تلاش خستگی ناپذیر خود در این هلدینگ از 23 ماه قبل تاکنون با تلاش شبانه روزی و جهادی خود در سال مهارتورم و رشد تولید به مرحله ای از پیشرفت رسیده اند، که اکنون می توانیم بگویم تحریم ها هیچ اثری بر ما ندارد.

وی با تاکید بر استراتژی اجرای 460 پروژه در پترو پالایش اصفهان، افزود: می خواهیم تا سال 1405 به بالاترین ضریب پیچیدگی در منطقه برسیم.

قدیری با اشاره به اینکه برای برطرف کردن مشکلاتی که در زیرساخت های قدیمی پالایشگاه اصفهان وجود داشت اقدامات خوبی درحال انجام است، ادامه داد: یکی از مهم ترین این طرح ها  به روزرسانی زیرساخت های واحد آتش نشانی است که درحال ساخت بزرگ ترین زمین خط آتش خاورمیانه در پتروپالایش اصفهان هستیم.

این زمین آتش دارای بالاترین استانداردهای روز دنیا است به گونه ای که می توانیم دوره های آموزشی بین المللی در آن برگزار کنیم و آمادگی داریم اگر از کشورهای منطقه و همسایه درخواستی برای برگزاری دوره های آموزشی وجود داشت این کار را انجام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 460 پروژه بدست متخصصان ایرانی در پتروپالایش اصفهان

اجرای 460 پروژه بدست متخصصان ایرانی در پتروپالایش اصفهان