مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-12سياسي

کانون های تخصصی خواهران قرارگاه جریان آفرین هویت زن تراز انقلاب اسلامی است


حجت الاسلام والمسلمین خداداده گفت: کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در پی ترویج گفتمان و تربیت دخترانی در تراز انقلاب اسلامی هستند، در واقع این کانون های تخصصی خواهران قدمی برای ترویج سبک زندگی مومنانه با محوریت زنان و دختران است.

- حجت الاسلام والمسلمین خداداده گفت: کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در پی ترویج گفتمان و تربیت دخترانی در تراز انقلاب اسلامی هستند، در واقع این کانون های تخصصی خواهران قدمی برای ترویج سبک زندگی مومنانه با محوریت زنان و دختران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده -رییس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور- در نخستین کنگره ملی فعالین خواهر کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور که صبح امروز سه شنبه (21 آذرماه) در تالار وحدت برگزار شد خطاب به خواهران حاضر با بیان اینکه حضور شما در کانون های فرهنگی هنری نماد و نشان دهنده عزم راسخ و اراده ای است که نتایج آن را دختران ما به عنوان مادران آینده خواهند دید، گفت: سه ماه از تشکیل کانون های تخصصی خواهران می گذرد، ما به دنبال آن بودیم تا به مفاهمه در این عرصه برسیم.

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: کانون های تخصصی خواهران درصدد است تا دغدغه نظام در عرضه نگاه تمدنی به زن را مرتفع کند به ویژه آنکه مقام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های تخصصی خواهران قرارگاه جریان آفرین هویت زن تراز انقلاب اسلامی است

کانون های تخصصی خواهران قرارگاه جریان آفرین هویت زن تراز انقلاب اسلامی است