مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:062023-12-20سياسي

خواسته اکثریت مردم بانه بحث مرز است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در نشست با نخبگان و اقشار مختلف مردم شهرستان بانه، باه تاکید بر اینکه جلسه نخبگان باید به صورت مستمر برگزار و اشکالات مدیریتی باید با همراهی و همفکری نخبگان حل شود، اظهار کرد: بحث مرز یکی از مسائل مهم در این شهرستان است اگر چه بخشی از مسائل و مشکلات حل شده است اما نظم دادن به مرزها و حل مسائل نیاز به مدیریت دارد.

وی با اشاره به ملاقات های مردمی در سفر به شهرستان بانه، گفت: بیش از نیمی از خواسته های مردم بحث مرز است که به نظر می رسد چالشی در این زمینه وجود دارد لذا باید بررسی شود چون بهره مندی از مزایای مرزی، حق مرزنشینان است.

حجت الاسلام پورذهبی اضافه کرد: تکلیف کشور قبل و بعد از انقلاب اسلامی معلوم است اگر در دهه 50 بزرگترین و بیشتر ثروت نفتی داشتیم از کمترین امکانات برخوردار بودیم اما بعد از انقلاب علارغم وجود تحریم ها و آزار و اذیت ها، پیشرفت های زیادی در زمینه های گوناگون حاصل شده ایت.

وی با بیان اینکه ما وظیفه داریم صدای مردم را به مقامات بالای کشوری و مقام معظم رهبری برسانیم، یادآور شد: کسی منکر فقر نیست در هر جامعه ای فقیر وجود دارد اما دولتمردان برای حل مشکلات کشور تلاش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته اکثریت مردم بانه بحث مرز است

خواسته اکثریت مردم بانه بحث مرز است