مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 08:352023-11-26اقتصادي

بالاترین هزینه دارویی سازمان بیمه سلامت، 2 قلم انسولین 1000 میلیارد


طبق آمار بالاترین هزینه دارویی سازمان بیمه سلامت در سال جاری متعلق به 2 قلم انسولین به میزان یک هزار میلیارد تومان بوده که نشانه هزینه های رو به افزایش داروهای بیماران دیابتی است.

- معاون پیشگیری سازمان بیمه سلامت: طبق آمار بالاترین هزینه دارویی سازمان بیمه سلامت در سال جاری متعلق به 2 قلم انسولین به میزان یک هزار میلیارد تومان بوده که نشانه هزینه های رو به افزایش داروهای بیماران دیابتی است.

معاون پیشگیری سازمان بیمه سلامت، با اعلام اینکه 14 درصد از جمعیت بالای 30 سال کشور دیابت دارند، گفت: بالاترین هزینه دارویی سازمان بیمه سلامت متعلق به 2 قلم انسولین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، فرشید عابدی، با اشاره به اینکه معاونت پیشگیری سازمان بیمه سلامت ایران با نگاه و رویکرد منطقی مبنی ارتقا حوزه پیشگیری در کشور و تغییر سیاست وزارت بهداشت، اظهار داشت: با توجه به تأکیدات و نگاه مدیرعامل سازمان، این معاونت در سطح بیمه سلامت در سال جاری تشکیل شد.

معاون پیشگیری و خدمات پایه سلامت سازمان بیمه سلامت ایران افزود: هدف از تشکیل این معاونت طراحی کلیه اقداماتی است که بتواند باعث کاهش هزینه های نظام سلامت سطح فردی، خانوادگی و اجتماعی شود اما از سوی دیگر در این هدف گذاری باید بتوانیم مردم و کارکنان نظام سلامت که در حوزه پیشگیری از بیماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاترین هزینه دارویی سازمان بیمه سلامت، 2 قلم انسولین 1000 میلیارد

بالاترین هزینه دارویی سازمان بیمه سلامت، 2 قلم انسولین 1000 میلیارد