مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 18:302023-12-14سياسي

پهپاد کرار مسلح تحولی شگرف در پدافند هواپایه ایجاد کرده است


فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال گفت: طرح رسول به عنوان دستاوردی ارزشمند که به صورت انبوه تولید و در اختیار یگان های پدافند هوایی در سطح کشور قرارگرفته است تحولی شگرف در حوزه پدافند کشور ایجاد کرده است.

- فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال گفت: طرح رسول به عنوان دستاوردی ارزشمند که به صورت انبوه تولید و در اختیار یگان های پدافند هوایی در سطح کشور قرارگرفته است تحولی شگرف در حوزه پدافند کشور ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ دوم محمد صادقیان فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال با حضور در گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر ضمن بازدید از این یگان آمادگی عملیاتی تجهیزات و کارکنان را مورد ارزیابی قرار داد.

سرتیپ دوم صادقیان با اشاره به الحاق ده ها فروند از پهپادهای رهگیر کرار مسلح به موشک مجید به یگان های پدافندی تاکید کرد: این دستاورد ارزشمند که به صورت انبوه تولید و در اختیار یگان های پدافند هوایی در سطح کشور قرار گرفته است تحولی شگرف در حوزه پدافند کشور ایجاد کرده است و باعث می شود تا پدافند با درصد ریسک بسیار پایین تر نسبت به استفاده از هواپیماهای باسرنشین عملیات پدافند هواپایه را بر علیه هواگردهای متخاصم به انجام رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهپاد کرار مسلح تحولی شگرف در پدافند هواپایه ایجاد کرده است

پهپاد کرار مسلح تحولی شگرف در پدافند هواپایه ایجاد کرده است