مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 17:552023-12-02بين الملل

عمران خان از حصر برای خود جانشین تعیین کرد


گزینه ای که عمران خان برای ریاست حزب خود پیشنهاد کرده بود، امروز (شنبه) به رهبری این حزب رسید و اعلام کرد که به سیاست های او پایبند خواهد بود.

- گزینه ای که عمران خان برای ریاست حزب خود پیشنهاد کرده بود، امروز (شنبه) به رهبری این حزب رسید و اعلام کرد که به سیاست های او پایبند خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حزب تحریک انصاف پاکستان که عمران خان ، نخست وزیر پیشین این کشور در 1996 تاسیس کرده بود، امروز به پیشنهاد شخص عمران خان یک رهبر جدید انتخاب کرد.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، عمران خان که در حال حاضر مشغول سپری کردن حکم حبس سه ساله خود است، از زمان تاسیس این حزب تا امروز رهبری آن را برعهده داشت؛ اما در روز چهارشنبه یکی از وکلای خود به نام گوهر خان را برای ریاست حزب پیشنهاد کرد.

مسئول کمیته انتخابات حزب تحریک انصاف پاکستان امروز تایید کرد که بر اساس نتایج رای گیری درون حزبی این حزب، گوهرخان ریاست آن را برعهده گرفته است.

گوهر خان پس از اعلام پیروزی در انتخابات درون حزبی – که او تنها نامزدش بود – از ایالت پیشاور پاکستان اعلام کرد که همچنان به عمران خان متعهد باقی خواهد ماند و او را نمایندگی خواهد کرد.

او که یکی از وکلال دادگاه عالی پاکستان است، در انگلیس تحصیل کرده و عضوی از تیم حقوقی عمران خان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمران خان از حصر برای خود جانشین تعیین کرد

عمران خان از حصر برای خود جانشین تعیین کرد