مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 09:052023-11-28بين الملل

مردی که تمام آسمان خراش های جهان را با بامبو نجات داد (+عکس)


به لطف سیستم ساختار لوله ای از نظر اقتصادی مقرون به صرفه که توسط فضل الرحمان خان مهندس بنگلادشی- آمریکایی در سال 1962 میلادی ابداع شد آسمان خراش هایی مانند برج های دوقلو یا مرکز سیتی گروپ ساخته شد و برج مرکز جان هنکاک در شیکاگو از فروپاشی نجات یافت.

- مردی که تمام آسمان خراش های جهان را با بامبو نجات داد (+عکس) به لطف سیستم ساختار لوله ای از نظر اقتصادی مقرون به صرفه که توسط فضل الرحمان خان مهندس بنگلادشی- آمریکایی در سال 1962 میلادی ابداع شد آسمان خراش هایی مانند برج های دوقلو یا مرکز سیتی گروپ ساخته شد و برج مرکز جان هنکاک در شیکاگو از فروپاشی نجات یافت.

  جین دیکسون روانشناس و پیشگوی مشهور در سال 1965 میلادی پیش بینی کرد که آن چه امروز به عنوان مرکز جان هنکاک در شیکاگو شناخته می شود از هم فرو خواهد پاشید.

یک سال بعد مهندس ساختمانی که مسئول آن پروژه بود یک تماس وحشتناک دریافت کرد: ساختمان در حال فرونشست در زمین است .

پس از آن مسابقه ای برای نجات نه صرفا آن آسمان خراش بلکه تمام آسمان خراش های جهان آغاز شد مسابقه ای که بی سر و صدا، در واقع از سه سال پیش از آن زمان آغاز شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرارو به نقل از ال پاییس، بروس گراهام آرشیتکت در سال 1962 میلادی از مهندس فضل الرحمان خان خواست که به او بگوید مقرون به صرفه ترین سازه ممکن از نظر اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردی که تمام آسمان خراش های جهان را با بامبو نجات داد (+عکس)

مردی که تمام آسمان خراش های جهان را با بامبو نجات داد (+عکس)