مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-04سياسي

دعوت از شرکت های ایرانی برای مشارکت در پروژه های مهندسی و عمرانی عراق


نایب رییس پارلمان عراق در دیدار با امیرعبداللهیان از شرکت های ایرانی دعوت کرد در پروژه های مهندسی و عمرانی این کشور مشارکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، هیأت پارلمانی جمهوری عراق به ریاست محسن المندلاوی نایب رییس پارلمان این کشور روز یکشنبه 12 آذر ماه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن خوشامدگویی به نایب رییس پارلمان عراق و هیات همراه، مناسبات فیمابین را نمونه ای بی نظیر در منطقه ارزیابی و با ابراز خرسندی و تقدیر از مواضع اصولی مردم، دولت و پارلمان عراق در محکومیت قاطعانه اقدامات جنایت بار رژیم صهیونیستی در غزه، نقش آفرینی عراق در تحولات اخیر غزه را بارز و موثر خواند و خواستار همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر دو کشور در کمک به صلح و ثبات منطقه شد.

مندلاوی نایب رییس پارلمان عراق نیز در این دیدار از وجود روابط دیرینه و برادرانه بین دو کشور ایران و عراق در تمامی زمینه ها ابراز خرسندی کرده و بر ضرورت گسترش و تداوم مناسبات بین دو دولت و ملت در همه زمینه ها خصوصا روابط پارلمانی تأکید کرد.

وی در ادامه با تشریح مواضع قاطعانه عراق در قبال غزه و محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی از سوی دولت و پارلمان عراق اظهار داشت: دولت و پارلمان عراق به شکل جدی انزجار خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از شرکت های ایرانی برای مشارکت در پروژه های مهندسی و عمرانی عراق

دعوت از شرکت های ایرانی برای مشارکت در پروژه های مهندسی و عمرانی عراق