مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 10:452023-12-04دانش

رییس هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی و مناظره معرفی شد


رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی، ماده واحده «انتخاب رییس هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی و مناظره» را برای اجرا ابلاغ کرد.

- رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی، ماده واحده انتخاب رییس هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی و مناظره را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، ابراهیم رییسی ماده واحده انتخاب رییس هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی و مناظره را برای اجرا ابلاغ کرد.

ماده واحده انتخاب رییس هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی و مناظره در جلسه 890 مورخ 16 آبان ماه شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

در این ابلاغیه آمده است: ماده واحده انتخاب رییس هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی و مناظره که در جلسه 890 مورخ 16 آبان ماه 1402 شورای عالی انقلاب فرهنگی و بنا به پیشنهاد مورخ 14 آبان ماه 1402رییس فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران به تصویب رسیده است، به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ می شود: ماده واحده - به استناد تبصره بند 1 ماده 3 مصوبه تشکیل هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی و مناظره (اصلاحی جلسه 888 مورخ 21 اردیبهشت ماه 1402شورای عالی انقلاب فرهنگی) علی اکبر صادقی رشاد به مدت 3 سال به عنوان رییس هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی و مناظره انتخاب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی و مناظره معرفی شد

رییس هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی و مناظره معرفی شد