مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-03اقتصادي

20 پروژه راهداری در البرز به بهره برداری می رسد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به البرز 20 پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر 485 میلیارد تومان در این استان به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرجژ علی زندی فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به این استان 20 پروژه راهداری در این استان با اعتباری بالغ بر 485 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در شهرستان ساوجبلاغ این پروژه ها در قالب روکش آسفالت محور ولیان- اسکولدره، روکش آسفالت راه های روستایی آردهه به شنده، خور، هیو، عرب آباد خسروی، روکش آسفالت محور سیبستان، بهسازی و روکش آسفالت محور روستایی فشند، بهسازی و روکش آسفالت ورودی روستای سعیدآباد، روکش آسفالت محور تهراندشت، روکش آسفالت ورودی کردان، روکش آسفالت حفاظتی و لکه گیری محور قدیم کرج- آبیک و روکش آسفالت حفاظتی اسلاری سیل باند شمالی آزادراه تهران- کرج- قزوین (حدفاصل پل حصارک تا پل هشتگرد) با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

این مقام مسؤول بیان کرد: این پروژه ها در شهرستان اشتهارد در قالب بهسازی و روکش آسفالت محورهای روستایی اشتهارد با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان، بهسازی و روکش آسفالت راه شریانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 پروژه راهداری در البرز به بهره برداری می رسد

20 پروژه راهداری در البرز به بهره برداری می رسد