مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-21سياسي

دفتر کمیسیون ملی یونسکو در دانشگاه شمال آمل افتتاح شد


دفترهمکاری های دانشگاه شمال آمل و کمیسیون ملی یونسکو ایران با حضور دکتر علی اکبر متکان دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران،دبیرکل جدید اتحادیه دانشگاه ها و مؤسسه های آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی کشور درساختمان اصلی این واحد دانشگاهی افتتاح شد.

- ایسنا/مازندران دفترهمکاری های دانشگاه شمال آمل و کمیسیون ملی یونسکو ایران با حضور دکتر "علی اکبر متکان" دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران،دبیرکل جدید اتحادیه دانشگاه ها و مؤسسه های آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی کشور درساختمان اصلی این واحد دانشگاهی افتتاح شد.

دفتر کمیسیون ملی یونسکو ایران امروز در دانشگاه شمال آمل به عنوان نخستین دفتر این کمیسیون در سطح استانهای شمالی است که پس از دانشگاه های معتبری تهران، فارس و خراسان رضوی راه اندازی شده است.

رییس دانشگاه شمال آمل که پیشتر مشاور دفترکمیسیون ملی یونسکو در ایران نیز بوده افتتاح این دفتر در این واحد دانشگاهی را گامی مهم علاوه بر گسترش همکاری های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی، به عنوان پل ارتباطی دانشگاههای مازندران با کمیسیون های ملی یونسکو درایران اعلام کرد.

دکتر حسین رنجبر، افزود: افتتاح این دفتربه عنوان همکار کمیسیون ملی یونسکو ایران در برگزاری همایش ها، دوره ها و جشنواره های علمی در سطح ملی و بین المللی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر کمیسیون ملی یونسکو در دانشگاه شمال آمل افتتاح شد

دفتر کمیسیون ملی یونسکو در دانشگاه شمال آمل افتتاح شد