مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 06:502023-11-24سياسي

منطقه ویژه اقتصادی سرخس به منطقه آزاد تبدیل می شود


دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی اظهار امیدواری کرد که کلیه امور تبدیل منطقه ویژه سرخس به منطقه آزاد تا پایان دی ماه سال جاری به وقوع بپیوندد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از استانداری خراسان رضوی، حجت الله عبدالملکی پنج شنبه شب در دیدار با استاندار خراسان رضوی با اشاره به معرفی مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری صنعتی سرخس، گفت: یکی از مدیران زبده حقوقی دبیرخانه شورای عالی را برای راه اندازی منطقه آزاد سرخس مأمور کرده ایم که تا تأیید نهایی کل طرح توسط شورای نگهبان برای راه اندازی منطقه آزاد، به عنوان مدیر اجرایی فعالیت خواهد کرد.

عبدالملکی اضافه کرد: محسن پوراحمدی به عنوان مدیر اجرایی منطقه آزاد سرخس معرفی شده که برنامه ریزی و انجام امور حقوقی، تحویل املاک و اراضی و برنامه های اجرایی و ساختار تشکیلات منطقه آزاد از جمله کارهایی است که ایشان در چند ماه آینده پیگیری خواهد کرد.

وی در مورد منطقه آزاد تجاری دوغارون نیز گفت: در صورت تبدیل این منطقه به منطقه آزاد نیز کشورهای همسایه استقبال خوبی از آن خواهند کرد.

عبدالملکی به اشتیاق فراوان سرمایه گذاران افغانی برای حضور در منطقه آزاد تجاری دوغارون اشاره و تأکید کرد: این اشتیاق بیش از انتظار ما بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه ویژه اقتصادی سرخس به منطقه آزاد تبدیل می شود

منطقه ویژه اقتصادی سرخس به منطقه آزاد تبدیل می شود