مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-20اقتصادي

خسارت2300 میلیاردی سیل به راه و ابنیه مازندران در سال جاری


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران با اشاره به اینکه امسال باران های سیل آسا در شهرستان عباس آباد، چالوس، نوشهر، آمل، نور و بابل خسارت به حوزه راه ها وارد کرده است، - ایسنا/مازندران مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران با اشاره به اینکه امسال باران های سیل آسا در شهرستان عباس آباد، چالوس، نوشهر، آمل، نور و بابل خسارت به حوزه راه ها وارد کرده است، گفت: سیل امسال 2 هزار و 300 میلیارد تومان خسارت به راه و ابنیه های فنی استان زده است و از آنجایی که در این حوزه منابع اعتباری ابلاغی نداریم اما مطالعات برخی از این پل ها آغاز شده است.

حسن جهانیان امروز 29 آذرماه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری، اظهار کرد : در هفته حمل و نقل دیدار با خانواده شهدا، بازدید از شرکت های حمل و نقل، نشست با راهداران، دیدار با استاندار، نواخته شدن زنگ راهداری و ایمنی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه امسال روند آهنگ پروژه ها تندتر شده است، تصریح کرد: در هشت ماه امسال هزار و 700 کیلومتر از راه ها خط کشی و از 13 نقطه حادثه ساز، چهار نقطه پرتصادف ایمن سازی و اصلاح شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اعلام اینکه 192 کیلومتر از راه های استان با هزینه 325 میلیارد تومان روکش شده است، افزود: 25 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت2300 میلیاردی سیل به راه و ابنیه مازندران در سال جاری

خسارت2300 میلیاردی سیل به راه و ابنیه مازندران در سال جاری