مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-09سياسي

سومین جشنواره استانی شعر طنز شهاب ترشیزی برگزار می شود


دبیر سومین جشنواره استانی شعر طنز شهاب ترشیزی گفت: سومین جشنواره استانی شعر طنز شهاب ترشیزی ویژه پاسداشت مفاخر و مشاهیر ترشیز برگزار می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر سومین جشنواره استانی شعر طنز شهاب ترشیزی گفت: سومین جشنواره استانی شعر طنز شهاب ترشیزی ویژه پاسداشت مفاخر و مشاهیر ترشیز برگزار می شود.

حمید عشقی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این جشنواره به میزبانی شهرستان کاشمر و با موضوعات ازدواج، فرزندآوری و تحکیم خانواده، اقتصاد و اشتغال، سبک زندگی، آب و محیط زیست و فضای مجازی برگزار می شود.

وی مهلت ارسال آثار را تا 25 آذرماه و زمان برگزاری اختتامیه جشنواره را یکم دیماه در محل مجتمع فرهنگی هنری سرو کاشمر اعلام و خاطرنشان کرد: علی اصغر داوری، قاسم رفیعا و رضا رفیع از داوران سومین جشنواره استانی شعر طنز شهاب ترشیزی هستند.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان می توانند آثار خود را از طریق پیام رسان های ایتا و تلگرام و با شماره های 09012322162 و 09371323120 ارسال کنند، تصریح کرد: تجلیل و پاسداشت مفاخر و مشاهیر خراسان، تولید آثار و شعرهای فاخر در راستای نیل جامعه انسانی به سوی رشد و تعالی، ایجاد نشاط اجتماعی برای مردم با ادبیات، فراهم نمودن زمینه رقابت سالم میان شعرا، شناسایی و کشف استعدادهای برتر استان و تشویق و ترغیب و مشارکت شعرا در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین جشنواره استانی شعر طنز شهاب ترشیزی برگزار می شود

سومین جشنواره استانی شعر طنز شهاب ترشیزی برگزار می شود