مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 08:552023-12-03اقتصادي

محور سربیشه - نهبندان؛ گذرگاه مرگ خراسان جنوبی


قاین به عنوان محور مرگ در خراسان جنوبی یاد می شد اما مدتی است که با دوبانده سازی این محور و جولان بی امان «شوتی ها» محور مرگ در استان تغییر مسیر داده و اکنون محور سربیشه - نهبندان گذرگاه مرگ استان شده است.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ تنها معبر و گذرگاهی که قاچاقچیان سوخت می توانند سوخت های قاچاق را به خارج از مرز منتقل کنند اکنون به واسطه بازگشایی تنها گذرگاه تجاری خراسان جنوبی با کشور همسایه (افغانستان) گمرک تجاری ماهیرود است.

به همین واسطه شریان های مواصلاتی ترانزیتی منتهی به این گذرگاه تجاری خارجی بیش از پیش در خراسان جنوبی آبستن حوادث ناشی از تصادفات و واژگونی خودروهای سوخت کش یا همان شوتی هاست.

نواخته شدن ناقوس مرگ به همین واسطه با این که تدابیر مقابله ای بسیاری برای برخورد با قاچاقچیان سوخت در خراسان جنوبی و همچنین گلوگاه های آن اندیشیده شده اما همچنان شاهد جولان بی امان شوتی ها در محورهای مواصلاتی استان هستیم به طوری که مدتی ست در محورهای سربیشه - نهبندان و سربیشه - درح بیش از پیش ناقوس مرگ نواخته می شود و این شریان های مواصلاتی اغلب روزها رنگ خون به می گیرند و خانواده های بسیاری دغدار می شوند.

نواخته شدن ناقوس مرگ در محورهای ترانزیتی بیش از پیش کاربران جاده ای را در این شریان های حیاتی دچار دلهره و اضطراب کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور سربیشه - نهبندان؛ گذرگاه مرگ خراسان جنوبی

محور سربیشه - نهبندان؛ گذرگاه مرگ خراسان جنوبی