مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 09:102023-11-28پزشكي

نتیجه عجیب آزمایش میکروب ها روی چرخ دستی خرید


کارشناسان توصیه می کنند قبل از خرید دست های خود را بشویید یا از مواد ضدعفونی کننده دست استفاده کنید تا میکروب های اضافی را وارد نکنید.

برای پاک کردن سبد خرید به خصوص دسته آن از دستمال های ضدعفونی کننده که در بسیاری از فروشگا ه ها موجود است استفاده کنید.

- در هنگام خرید کردن از مالیدن دست های تان به چشم ها، بینی یا دهان تان خودداری نمایید و پس از خروج از فروشگاه از ضد عفونی کنند دست استفاده نمایید.

 آیا درست است که بر روی سبدها و چرخ های دستی یا ترولی های فروشگاهی مقدار غیر عادی میکروب وجود دارد؟ تحقیقات نشان داده اند که تعداد باکتری های موجود بر روی چرخ های دستی و سبدهای فروشگاهی بیش از باکتری های موجود بر روی سطوحی چون سرویس های بهداشتی عمومی، تجهیزات فرودگاه ها و ایستگاه های اتوبوس می باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرارو به نقل از واشنگتن پست، نتیجه مطالعه ای انجام شده در سال 2012 میلادی که در آن محققان میکروب های موجود برروی 85 چرخ دستیِ جابجایی مواد غذایی را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند، نشان داد حدود 72 درصد از آن ها از نوع باکتری های مدفوع مثبت بودند.

به گفته چارلز گربا میکروبیولوژیست دانشگاهی از آریزونا و نویسنده ارشد مقاله مرتبط با آن مطالعه می گوید: این باکتری ممکن است از چیزهای زیادی نشئت گرفته باشد از جمله از کودکان با پوشک کث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه عجیب آزمایش میکروب ها روی چرخ دستی خرید

نتیجه عجیب آزمایش میکروب ها روی چرخ دستی خرید