مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-01سياسي

مردم مدرس ها را راهی مجلس کنند


امام جمعه اراک بر لزوم پرهیز از اقدامات سلیقه ای در انتخابات تاکید کرد و گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید همانند آیت الله مدرس باشند و مردم نیز باید هوشیار باشند تا مدرس ها را راهی مجلس کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه اراک اظهار کرد: کشور اسفندماه امسال رویداد مهم و سرنوشت سازی را پیشرو دارد که مشارکت مردم در این رویداد سیاسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: انتخابات امسال با توجه به اینکه اولین انتخابات بعد از توطئه دشمنان در حوادث سال گذشته است، نسبت به سال های گذشته از حساسیت  مهم تری برخوردار است و همه باید مراقب باشند فریب دشمنان را نخورند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه دشمنان می کوشند با بدبین کردن مردم نسبت به انقلاب و دستاوردها مردم را نسبت به انقلاب دلسرد کنند، بیان کرد: انتخابات پیشرو باید با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود تا بهترین ها راهی مجلس و خانه تصمیم گیری برای آینده کشور شوند.

دری نجف آبادی بر لزوم پرهیز از اقدامات سلیقه ای در انتخابات تاکید کرد و افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید همانند آیت الله مدرس باشند و مردم نیز باید هوشیار باشند تا مدرس ها را راهی مجلس کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم مدرس ها را راهی مجلس کنند

مردم مدرس ها را راهی مجلس کنند