مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 21:552023-11-26سياسي

ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان در اولویت ستاد مبارزه با موادمخدر


دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری گفت: مهمترین اقدامی که در حوزه مقابله صورت گرفته است ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان مواد مخدر است که سبب متلاشی شدن باندها و کاهش جرائم مواد مخدر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار مومنی امشب در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در چهار حوزه مقابله، درمان، پیشگیری و توانمندسازی اقدامات خوبی در سیستان و بلوچستان انجام شده است، در یک سال اخیر 13 شهید در حوزه مقابله و درمان مواد مخدر و اعتیاد تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری افزود: بر اساس بررسی های انجام شده تولید، کشت و مصرف مواد مخدر رو به افزایش است.

این مسئول بیان کرد: پیشگیری از شیوع مصرف مواد مخدر بسیار مهم است زیرا این معضل در راس همه آسیب ها است، بر اساس آمار رسمی علت 55 درصد طلاق ها و علت تعداد زیاد زندانیان در زندان مربوط به مواد مخدر است.

وی گفت: هیچ راهی جز تمرکز بر چهار حوزه مقابله، درمان، پیشگیری و توانمندسازی نداریم و راهکار اساسی مردمی سازی است، استفاده از ظرفیت خیرین و مردم رویکرد دولت است تا بتوان از شیوع مصرف مواد مخدر پیشگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان در اولویت ستاد مبارزه با موادمخدر

ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان در اولویت ستاد مبارزه با موادمخدر