مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-13حوادث

افزایش چشمگیر گازگرفتگی در کرمانشاه؛ مرگ 7 نفر در آذرماه جاری


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: 12 فوتی ناشی از مسمومیت با مونوکسید کربن طی نیمه دوم سال جاری در استان گزارش و ثبت شده است.

- مسعود قلعه سفیدی، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از افزایش آمار فوتی و مسمومیت با گاز مونوکسید کربن طی ماه جاری(آذرماه سال 1402) در استان خبر داد.

وی ادامه داد: هشتم آذرماه جاری مأموریتی مبنی بر مسمومیت با گاز منوکسید کربن در روستای چم بطان سفلی هرسین توسط پایگاه های جاده ای چهر و بیستون انجام شد که در این حادثه سه عضو یک خانواده شامل یک مرد و 2 زن بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن دچار خفگی منجر به فوت شده بودند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: هیجدهم آذرماه به فاصله 10 روز از حادثه مرگبار اول، متأسفانه 2 مرد دیگر در رستم آباد کنگاور به دنبال مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن فوت شدند.

  وی ادامه داد: امروز، 22 آذرماه هم متأسفانه حادثه مرگبار دیگری بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در شهرستان سنقر (روستای کل کل ) گزارش شد که بر اثر این حادثه هم دو نفر(مرد) دیگر جان خود را از دست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چشمگیر گازگرفتگی در کرمانشاه؛ مرگ 7 نفر در آذرماه جاری

افزایش چشمگیر گازگرفتگی در کرمانشاه؛ مرگ 7 نفر در آذرماه جاری