مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 01:052023-12-03حوادث

عامل ضرب و شتم عوامل اورژانس 115 خمام دستگیر شد


فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری عامل ضرب و شتم عوامل اورژانس 115 در خمام خبر داد و گفت: ماموران پلیس با بازبینی فیلم دوربین های مداربسته تالار و اظهارات شاهدان، - ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری عامل ضرب و شتم عوامل اورژانس 115 در خمام خبر داد و گفت: ماموران پلیس با بازبینی فیلم دوربین های مداربسته تالار و اظهارات شاهدان، موفق به شناسایی فرد ضاربی که متواری بود شدند و با انجام اقدامات فنی وی را دستگیر کردند.

سردار عزیزالله ملکی در جمع خبرنگاران از دستگیری عامل ضرب و شتم پرسنل اورژانس خبر داد و اظهار کرد: در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره ضرب و شتم و درگیری با عوامل اورژانس در جلوی یکی از تالارهای شهر خمام، بلافاصله ماموران پلیس در محل حاضر شدند و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس با بازبینی فیلم دوربین های مداربسته تالار و اظهارات شاهدان، موفق به شناسایی فرد ضاربی که متواری بود، شدند و با انجام اقدامات فنی و نامحسوس، محل اختفای متهم را در یکی از محلات شهر خمام شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: متهم در بازجویی خود ضمن ابراز پشیمانی و ندامت، اظهار داشت که به دلیل نامساعد بودن حال مادرم کنترل خود را از دست دادم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل ضرب و شتم عوامل اورژانس 115 خمام دستگیر شد

عامل ضرب و شتم عوامل اورژانس 115 خمام دستگیر شد