مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 21:452023-12-19اجتماعي

دو واحد از آموزشگاه های مناطق آموزش و پرورش فارس به هنرستان تبدیل می شوند


مدیرکل آموزش و پرورش فارس از تشکیل ستاد توسعه متوازن در این اداره کل خبر داد و گفت: مقرر شده است هر منطقه آموزشی دو واحد از آموزشگاه های خود را که دارای شرایط هستند به هنرستان فنی و حرفه ای تبدیل کنند.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس از تشکیل ستاد توسعه متوازن در این اداره کل خبر داد و گفت: مقرر شده است هر منطقه آموزشی دو واحد از آموزشگاه های خود را که دارای شرایط هستند به هنرستان فنی و حرفه ای تبدیل کنند.

محمدخلیل عسکری امروز، 28 آذرماه در نشست برخط با مدیران و رؤسای ادارات آموزش و پرورش سراسر استان فارس گفت: سال تحصیلی جاری با مشکلاتی آغاز شد که مهم ترین آن کمبود نیروی انسانی بود لذا با همت همه بخش ها و تلاش همکاران این مشکل رفع شد.

وی ادامه داد: اولین مسئله مهم ما درسال تحصیلی جاری، موضوع امتحانات است لذا در اداره کل آموزش و پرورش استان اتاق وضعیت با رویکرد امتحانات تشکیل می شود و نحوه برگزاری امتحانات هر شهرستان بررسی، پیگیری و راهکارهایی به آن شهرستان ارائه می شود تا با استفاده از ظرفیت های موجود در ارتقای وضعیت آموزشی اقدام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: همه فرصت هایی که می تواند فارس را در قله نگهدارد و موجب ارتقای استان شود در اتاق وضعیت پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو واحد از آموزشگاه های مناطق آموزش و پرورش فارس به هنرستان تبدیل می شوند

دو واحد از آموزشگاه های مناطق آموزش و پرورش فارس به هنرستان تبدیل می شوند