مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-21اقتصادي

تکمیل پروژه «حلقه طلایی» ترافیکی اصفهان در گرو آزادسازی معابر است


معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: تکمیل پروژه کیلومتر «صفر تا چهار» پروژه ترافیکی «رینگ چهارم» موسوم به «حلقه طلایی» کلانشهر اصفهان در گرو آزادسازی املاک شهروندان است.

- تکمیل پروژه حلقه طلایی ترافیکی اصفهان در گرو آزادسازی معابر است معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: تکمیل پروژه کیلومتر صفر تا چهار پروژه ترافیکی رینگ چهارم موسوم به حلقه طلایی کلانشهر اصفهان در گرو آزادسازی املاک شهروندان است.

 اصغر کشاورز راد در نشستی خبری افزود: آزادسازی بخشی از این مسیر حلقه ترافیکی که در منطقه 15 شهرداری اصفهان قرار گرفته، نیاز به آزادسازی مکان های تجاری و مسکونی شهروندان دارد که این بخش از کار بسیار طاقت فرسا و هزینه بَر است زیرا با بخش مردمی و جلب رضایت آنها برای فروش به شهرداری مواجهیم که در این زمینه شهردار اصفهان بر جلب رضایت عمومی تاکید دارد.

وی ادامه داد: البته پیش بینی می شود کیلومتر صفر تا چهار این حلقه تا نیمه نخست سال آینده به اتمام برسد و از کیلومتر چهار تا هشت آن همچنان در حال تکمیل شدن است.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده در اجرای عملیات این حلقه طلایی ترافیکی افزود: رینگ چهارم با 78 کیلومتر طول و 75 متر عرض از پروژه های کلان و شاخص اصفهان به شمار می رود که در کلانشهرهای کشور بی ساب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه «حلقه طلایی» ترافیکی اصفهان در گرو آزادسازی معابر است

تکمیل پروژه «حلقه طلایی» ترافیکی اصفهان در گرو آزادسازی معابر است