مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 10:252023-11-25اقتصادي

هشدار نسبت به رسوب کالاها در بنادر/ درخواست ورود سران قوا به موضوع


رییس فدراسیون واردات نسبت به احتمال رسوب کالاهای اساسی در بنادر با پایان مهلت بخشنامه ترخیص درصدی هشدار داد و گفت: فدراسیون واردات در نامه های متعدد از سران قوا خواستار کمک برای حل مشکلات رسوب کالاها در کشور شده اند.

- رییس فدراسیون واردات نسبت به احتمال رسوب کالاهای اساسی در بنادر با پایان مهلت بخشنامه ترخیص درصدی هشدار داد و گفت: فدراسیون واردات در نامه های متعدد از سران قوا خواستار کمک برای حل مشکلات رسوب کالاها در کشور شده اند.

فرهاد آگاهی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نگرانی فعالان اقتصادی از عدم تصمیم گیری به موقع برای تداوم ترخیص درصدی کالاها از بنادر، اظهار کرد: با توجه به پایان زمان بخشنامه ترخیص درصدی کالاها، در صورت عدم تصمیم گیری به موقع برای تداوم آن، کالاها در بنادر کشور رسوب می کند و باعث به وجود آمدن برخی مشکلات از جمله پرداخت هزینه ها توسط مردم خواهد شد.

وی افزود: با توجه به شرایط تحریم و همچنین وضعیت ارزی کشور، تدابیر لازم برای عدم رسوب کالا و ترخیص به موقع از بنادر کشور صورت گرفته بود که منجر به روان شدن ورود کالاهای مورد نیاز در کشور شد.

اما در حال حاضر با توجه به پایان زمان اجرای بخشنامه ترخیص درصدی کالاها از بنادر در پایان آبان ماه و همچنین عدم تصمیم گیری به موقع برای تداوم وضعیت کنونی ترخیص کال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نسبت به رسوب کالاها در بنادر/ درخواست ورود سران قوا به موضوع

هشدار نسبت به رسوب کالاها در بنادر/ درخواست ورود سران قوا به موضوع