مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 10:552023-12-09اجتماعي

بارش باران و برف در برخی استان ها/ سامانه بارشی جدید سه شنبه وارد کشور می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش بینی کلی نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی نشان می دهد امروز در مناطقی از غرب، شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز در استان های قزوین و البرز ابرناکی، - سازمان هواشناسی از بارش باران و برف در برخی استان ها و ورود سامانه بارشی به کشور طی سه شنبه خبر داد، در تهران نیز تا بعدازظهر یکشنبه آلودگی هوا ادامه دارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش بینی کلی نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی نشان می دهد امروز در مناطقی از غرب، شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز در استان های قزوین و البرز ابرناکی، بارش باران، رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده که در ارتفاعات بارش ها به صورت برف خواهد بود.

فردا در اکثر مناطق کشور جو آرام است و روز دوشنبه در شرق مازندران و مناطقی از شمال غرب بارش باران و وزش باد همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی می شود و دریای خزر مواج است.

روز سه شنبه با ورود سامانه بارشی به شمال غرب کشور ابرناکی و رگبار باران در شمال غرب، غرب، دامنه های جنوبی البرز در استان های قزوین، البرز و تهران و غرب سواحل دریای خزر آغاز می شود، در مناطق سردسیر و مرتفع بارش ها به صورت برف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران و برف در برخی استان ها/ سامانه بارشی جدید سه شنبه وارد کشور می شود

بارش باران و برف در برخی استان ها/ سامانه بارشی جدید سه شنبه وارد کشور می شود